Home » Обучение от разстояние в електронна среда

март 2024
П В С Ч П С Н
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Обучение от разстояние в електронна среда

Уважаеми родители, драги ученици,

Уведомявам ви, че със заповед №РД09-2196/04.02.2022 г. на министъра на образованието и науката за организиране на обучение от разстояние в електронна среда чрез използване на средствата на ИКТ и със заповед №РД-01-50/03.02.2022 г. на директора на РЗИ – Плевен относно въвеждане на противоепидемични мерки на територията на област Плевен, учениците от нашето училище ще се обучават, както следва:

децата от разновъзрастовата група – присъствено от 8,00 ч. на 07.02.2022 г. ;

– учениците от I до IV клас – присъствено от 8,00 ч. на 07.02.2022 г.;

– учениците от V и VI клас – в ОРЕС от 07.02.2022 г. до 11.02.2022 г. с начало на часовете от 8,10 ч. и присъствено от 8,00 ч. за периода от 14.02.2022 г. до 18.02.2022 г.;

– учениците от VII клас – присъствено от 8,00 ч. за периода от 07.02.2022 г. до 11.02.2022 г. и в ОРЕС от 8,10 ч. за периода от 14.02.2022 г. до 18.02.2022 г.;

 

Графици ОРЕС – 07.02.22- 18.02.22

Седмично разписание в ОРЕС на група ЦДО

Заповед на РЗИ Плевен

Заповед на министъра на образованието и науката

Седмично разписание на обучението от разстояние в електронна среда

Заповед за ОРЕС №РД-12-85 от 02.11.2021

Дневни режими в ОРЕС

График за обучение ОРЕС на РП_2021

ОРЕС в ОУ „ХРИСТО БОТЕВ“ – СЕЛО ПЕЛИШАТ

Скъпи ученици, родители и учители,

Във връзка със създадената извънредна ситуация в ОУ „Христо Ботев“ – село Пелишат се въвежда обучение от разстояние в електронна среда на ротационен принцип за периода от 29.10.2021 г. до 05.11.2021 г. за учениците от прогимназиален етап. И от 08.11.2021 г. до 12.11.2021 г. за учениците от начален етап. Прилагаме график за обучението.

Електронни платформи: https://ucha.se/?fbclid=IwAR0TUx5_0qIweGk1YsqINDunc-

cciBnUevJexRRjvmHNSP0ll0g_7ofcUGU

http://www.e-prosveta.bg/

https://klett.bg/свободен-достъп-до-електронните-ресурси-на…

https://www.mon.bg/bg/100428 ;

https://edubg2020.wixsite.com/edubg/elektronni-obrazovatelni-resursi

Дистанционно обучение в начален етап

  1. Използване на социалните мрежи Facebook, Skype, Messenger за комуникация и за изпращане на учебни материали, работни листове и задачи за самостоятелна и за домашна работа. Връзката ще става чрез родителите на учениците, които имат достъп до интернет с профили и имейли. Там ще се качват линкове към уроци и упражнения от различните платформи „Уча се“,“Просвета“, „Клет“ и др.

Работата с устроство следва да е под надзор на родител и цялата комуникация между учител и ученик следва да е чрез родителя.

Други възможности – гледане на уроци по телевизия БНТ2 и БНТ4 и контрол за изпълнение на домашните от преподаващия учител

Дистанционно обучение в прогимназиален етап

  1. Създаване на затворени групи във Facebook по учебни предмети от учителите за споделяне на разработени учебни материали, задачи, тестове и др. форми. Възможност за задаване на въпроси от учениците и даване на отговори от учителите чрез групов чат. Обратна връзка за изпълнените задачи чрез изпращане на снимка от екрана „скрийншот“.
  2. Работа с електронния дневник Shkolo.bg в раздел „Учебно съдържание“ учителите качват материали. Учениците отварят, четат, правят си план, задават въпроси на учителите по имейл/месинджър, решават тестове, получават групови или индивидуални задачи.
  3. Използване на онлайн и офлайн електронни учебници на съответните издателства: „Просвета“, „Клет“ и др. и образователни ресурси.
  4. Кореспонденция чрез електронна поща за консултации и работа по проекти.

Дистанционно обучение за деца и ученици, които нямат интернет свързаност в начален и прогимназиален етап

  1. Подготвяне и размножаване на учебни материали на хартиен носител – текстове, теоретична информация, работни листове, задачи, тестове и др. за самостоятелна работа, които се предават на родителите чрез образователния медиатор, помощник-възпитателя, портиера и учителя на група ЦДО, начален етап.
  2. Провеждане на ежедневна комуникация по телефона с родителите на децата и учениците за даване на указания какво да работят, откъде да четат и контрол на изпълнението. Консултиране. Обратна връзка –  връщане на попълнените форми на хартиен носител при ежедневния обход на училищния екип.